Stem van de LeerlingenBijobsdeTandemvindenwehetbelangrijkdatonzeleerlingenkunnenmeedenken,meepratenenmeebeslissenover verschillende onderwerpen die spelen op school. Daarom hebben we naast ouderadviezen ook een actieve leerlingenraad.Samenstelling van de LeerlingenraadIndeleerlingenraadzittenvertegenwoordigersuitdebovenbouw,tweeleerlingenuitgroep6(HaniëlenOdin),twee leerlingen uit groep 7 (Berthe en Levi) en twee leerlingen uit groep 8 (Daan L. en Emilio), samen met een leerkracht. Vergaderingen en TerugkoppelingDeleerlingenraadkomtzeskeerperschooljaarbijeen.Tijdensdezevergaderingenbesprekendeleerlingenbelangrijke zakenenideeëndielevenbinnendeschool.Waterbesprokenwordt,wordtteruggekoppeldnaardeklassenenhetteam, zodat iedereen op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.Betrokkenheid en ParticipatieMetdeleerlingenraadstimulerenwedebetrokkenheidvanonzeleerlingenenbevorderenweeenpositieveschoolcultuur. We geloven dat dit bijdraagt aan hun ontwikkeling en een gevoel van verantwoordelijkheid.
Leerlingenraad
Stem van de LeerlingenBijobsdeTandemvindenwehetbelangrijkdatonze leerlingenkunnenmeedenken,meepratenenmeebeslissen oververschillendeonderwerpendiespelenopschool. Daaromhebbenwenaastouderadviezenookeenactieve leerlingenraad.Samenstelling van de LeerlingenraadIndeleerlingenraadzittenvertegenwoordigersuitde bovenbouw,tweeleerlingenuitgroep6(HaniëlenOdin), tweeleerlingenuitgroep7(BertheenLevi)entwee leerlingenuitgroep8(DaanL.enEmilio),samenmeteen leerkracht. Vergaderingen en TerugkoppelingDeleerlingenraadkomtzeskeerperschooljaarbijeen.Tijdens dezevergaderingenbesprekendeleerlingenbelangrijke zakenenideeëndielevenbinnendeschool.Water besprokenwordt,wordtteruggekoppeldnaardeklassenen hetteam,zodatiedereenopdehoogteblijftvande ontwikkelingen.Betrokkenheid en ParticipatieMetdeleerlingenraadstimulerenwedebetrokkenheidvan onzeleerlingenenbevorderenweeenpositieve schoolcultuur.Wegelovendatditbijdraagtaanhun ontwikkeling en een gevoel van verantwoordelijkheid.